längar

Imorgon blir det äntligen besök hos frisören för att planera in dag och beställa hem hår för nu är det dags att sätta i, nu kan jag börja räkna ner dagarna med denna jävla peruk, så otroligt lycklig!!

på torsdag ska jag på sista fotograferingen i skolan, någonsin för mig!
Trodde dock aldrig jag skulle behöva ha peruk på sista kortet, att ha gått igenom så mycket sen förra året skulle jag aldrig i min vildaste fantasi kunna tro. Men men, bara hantera det så gott det går. sminka över ärr, och lägga över håret så det skadade ögat inte syns osv, haha..

1 oktober är det dags att planera operationerna med näsan osv - längtar.. När som helst kan jag får en kallelse angående operationen med ögat, åh vad jag vill ha allt gjort nu. vill bara ha allt sådant klart nu, då kan jag äntligen börja andas ut.

Imorgon är det två månader kvar tills jag fyller år, wohoo, 18 år.
Är så laddad för 18års festen jag ska ha med Elin och Linda. Kommer bli galet grymt,



Du är allt jag någonsin önskat,
du är allt jag någonsin drömt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0