gott&blandat

min älskade vinterjacka har kommit och den satt perfekt, blev smått förälskad i den faktiskt.. hihi, Igår skickade jag efter lite kläder till helgen och en samsung galaxy s3, skulle ta 1-2 dagar så hoppas den hinner komma innan helgen, blir massa breezer & galliano på fredag hemma hos min kompis Andreas som delar samma intresse som mig i alkoholen, haha! börjar bli en strandard att sitta där om helgerna nu haha.

i fredags satt jag, Erk, Oscar och Kellie hemma hos mig på altan sen drog vi till Adde, på lördagen skulle jag bara ta det lugnt, var till Gimo och handlade lite med mamma sedan drog vi och firade Isabelle som fyllde 16, sen bakade jag med Love, åt på grillen och tog ett bad. Tänkte avsluta kvällen tidigt och sova då men då smsade Adde att jag skulle över till hans kusin så var bara att dra dit de! Tog en cider där sen åkte vi över till hans lägenhet med Jimmy & Lisa, sen kom Joel & Erk också. 
i söndags drog jag till ikea & rusta med mamma, Isabelle, Elina och Elin. Handlade massvis, en liten present åt Andreas också!. Sen blev det hem och fixa alla köpta saker till rummet. Igår(måndags) var jag i skolan en stund, sen hem och sov nån timme sen över till morbror och fira kusin Niklas som fyllde 22.

Nu sitter jag bara här, har precis kommit hem från sporthallen, var och solade vilket var otroligt skönt. Passar på att sola massa nu medans jag får, har inte fått sola alls under sommaren, dock har det inte varit väder för att sola så mycket men ändå! Snart får jag inte sola igen när operationerna sätter igång. På måndag ska jag till sjukhuset och planera operationerna. Woho, längtar otroligt för att få allt gjort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0