bangar? nää aldrig!

Igår drog jag och Felicia till Alunda hem till Kumme & var med honom och Simon. Tanken var att vi skulle vara nyktra men en flaska lockade allt för mycket! Satt där ett tag, drog sen till Tobbe i Gimo sen till Österbybruk. Huhu. Så vi struntar i Uppsala idag som var tanken från början och satsar inte på 2dagars denna helg, laddar mer till nästa helg istället! Vaknade tidigt idag, ovanligt när det gäller mig, så Elina & Alfred kom över på en tidig fika. Nu sitter jag bara här och har beställt hem 2 jackor nu till våren - tack mamma & pappa! Ska hoppa in i duschen nu och få se vad det blir av denna lördag. Hoppas alla har en bra helg!

Juste, Fillan och jag gjorde ett vad.. Vi skulle pierca oss.
Och ja.. jag är inte den som bangar! ;)

Den åkte dock ur direkt när jag vaknade, haha













Nudlar och läsk när jag kom hem, gott!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0