2 dagar kvar, untzzuntzzz

Om 2 dagar taggar jag på kryssning som sagt, så jäkla nice! Kan inte bli annat än lyckat, sådetså!

Kom precis hem från möte i Östhammar, var i skolan tidigare idag sen vid 11 åkte jag hem till mormor, fikade & la mig på soffan och somnade direkt. Sen hämtade pappa mig och vi åkte då till Östh. Nu sitter jag här, laddar ner film och är trött trött trött... Somnade ändå tidigt igår och i måndags, så sovit har jag gjort men är ändå helt slut. Kanske håller på att bli sjuk? Då dör jag ju om jag ska bli sjuk precis till kryssningen! Aja sådan otur lär jag inte ha. Bara bädda ner sig ifall ;)

Juset! Igår fick jag ett par skor, en kofta och en tunika av mamma, snäll hon!






Finaste vännen, en av hennes helt galna saker hon får för sig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0