,

fick en fråga av flera jag först inte tänkte svara på men jag tänkte att jag gör det ändå, känns som en väldigt löjlig fråga och svaret blir antagligen ännu patetiskare men jaja..
Frågan var angående killar, om jag har någon kille nu eller håller på med någon, hur det går med kärleken helt enkelt. Och svaret på det är för mig självklart, jag har ingen kille eller så alls. Vem skulle ens vilja ha en trasdocka som mig haha, jag tänker inte försöka hitta någon prins just nu. Skulle det finnas någon som såg något i mig just nu skulle det vara otroligt. besöken på sjukhuset, operationer jag har kvar nu, spännande för en kille att behöva vara med på sådant, för självklart skulle jag isf vilja ha honom där, nån gång iaf. Och jag har fortfarande peruk, ska snart börja sätta i förlängning i håret men helt ärligt, en tjej med peruk är ingen dröm för någon kille, visst om det hade varit under tiden man var tillsammans något skulle ske så tjejen skulle behöva börja använda det men det är nog inget någon kille vill satsa på i början, inte så attraktivt om man säger så, låter kanske skit fjolligt men så är det faktiskt. Jag har ingen tanke alls på sådant nu för jag vet själv att jag bara skulle vara en besvikelse, så det får ske när det sker, söker inte efter något nu iaf. Min självkänsla är på noll och så fort någon kille är snäll, söt, ger mig komplimanger osv då ser jag det mest som att dom visar någon slags sympati ,

(skitig spegel)

Kommentarer
Postat av: jennie

Hittar man rätt kille så kommer han skita fullständigt i om du har peruk eller inte, då kommer han inte bry sig om ditt utseende överhuvudtaget hur klyschigt det än låter. Även om du är jättesöt som du är nu, plus att du verkar ha så fin personlighet så det blir nog ingen svår match att hitta någon.
Ville bara säga det och att jag tycker du verkar riktigt stark, beundrar det! Kram på dig tjejen :)

2012-08-23 @ 17:32:29
URL: http://jennienordkvist.blogg.se
Postat av: Anonym

du är fortfarande riktigt vacker tycker jag, och det menar jag! förstår dock hur du tänker, men en dag hittar du din prins. och jag beundrar dig verkligen för hur otroligt stark du är. tänk att du kan gå i skolan och vara ute bland folk precis som förr. och att du tänker ta körkortet såfort du fyller 18, det är grymt! forstätt så, nu blir det bara bättre och bättre, ljusare tider!

2012-08-24 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0