Love is like a bird,

Varit hemma tisdag, onsdag & idag (torsdag).. Inte haft ork och kännt mig väldigt trött så blev hemma. Idag kom skolfotot också haha.. Har bakat cupcakes nu på kvällen också till imorgon då vi ska sitta ett gäng tjejer hemma hos Sanne som fyller år idag. Vi ska äta och ha det mysigt. Får se om jag taggar vidare på någon fest efter, risken är stor! Annars har jag inget planerat för denna helg. Kanske blir hemma & ta det lugnt på lördag?.. Eller?! nja risken var inte lika stor för det va.. haha får se! Funderanr på att bygga ut en av mina texter också, den på .. sidan av ryggen vid svanken(?) haha hur ska man förklara.. aja! Inte helt säker på hur jag vill göra än bara. Men det får bli när jag känner mig säker, ska ändå sitta där hela livet. Var allt jag hade att skriva för idag, kommer bilder från imorgon på lördag också!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0