I just died in your arms tonight

Igår åkte jag med Hanna som sagt hem till henne i Östhammar, fixade oss & snackade skit. Sen kom 2 brudar till och vi tagga vidare för lite mat. Sen blev det styra hos Agnes kom lite folk *blinkblink* , sen skicka vi ut alla och gick och virra runt i Östhammar.. Vid 2 ungefär gick jag och Hanna hem och sov. Faktiskt en riktigt lyckad kväll, humöret var på topp! Idag har vi bara legat hemma hos Hanna, ätit gott och kollat film. Just nu ligger jag i sängen och laddar för imorgon. Blir nog något glas då, är ju faktiskt lov då får man köra på söndagar! ;)


Några citat som fick mig att skratta tills jag nästan dog :')
-
Ja men han är en jättefin flicka..
- Dom åkte till Paris och lämnade dig hemma..
- Om jag andas, prata med mig...

Ni som var med förstår vad jag menar, hihi!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0