Min vän..



Kommentarer
Postat av: Mrs. Bodyshot

Jag har försökt att be om ursäkt, men jag vet inte riktigt om du skulle förstå eller ta emot den.

Allt har blivit jättefel, jättefort och helt utan anledning.

Jag är inte den som väljer sida, så därför har jag hållt mig borta från dig då du tog avstånd till en början.



Jag har även känt mig lite sårad, när jag faktiskt försökte säga förlåt och förklara varför det blev som det blev den där kvällen, och jag förstår varför DU reagerat som du gjort. För jag är varken dum eller blind.



Och känn dig inte utanför, jag aldrig skulle välja bort dig utan anledning Mikaela, för du är en oerhört fin & bra person och jag älskar dig.

Hoppas att du även vet att jag alltid finns här, jag är inte långsint och jag kastar inte bort personer som betyder någonting för mig.

<3

2011-11-10 @ 23:36:15
Postat av: Butt Lightgear.

2011-11-10 @ 23:43:08
Postat av: Butt Lightgear.

finns här om ni vill prata.

[email protected]

2011-11-10 @ 23:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0