2 dagar kvar!

Idag är det torsdag och bara två dagar kvar tills jag & storebror fyller år! Lillebror skulle egentligen också fyllt den 12 november som oss men blev lite sen så 4 dagar efter fyller han. Hade varit lite tufft om alla tre hade kommit på samma datum. Bra planerat där mamma! ;)
Idag stannade jag hemma från skola, fy där Mickis.. Men var så slut så jag kunde inte ens ställa mig upp ur sängen när klockan ringde halv sju imorse. Gick bara inte, var så fruktansvärt trött. Aja.. Imorgon har jag en helt planerad dag framför mig! Skola 08:00-15:00-ta kort till leg&pass-kurs 17:00-20:00-hem & baka till på lördagen-sova!


Slänger två bilder från igår när Alfred & Elina kom över på en fika.
Världens finaste unge! På bilderna var han liiite inne i att kolla på Simpsons när vi satt och hade mys i soffan, hah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0