ta hand om varandra ,

Tänkte för första gången lägga ut bilder på bilen, det är så konstigt att se bilderna för precis där på den platsen höll jag på att förlora mitt liv och i den bilen förändrades mitt liv och det kommer aldrig bli sig likt igen. Varje dag handlar om att acceptera och lära sig leva med saker och ting som förändrats. Tror inte att det är många som förstår hur varje dag är för mig och hur mycket det påverkar mig.

Jag hade sådan jäkla tur och är glad att jag lever, vissa dagar är jobbigt som satan att ens kliva upp och bara leva för det tar emot som fan och jag tycker det är så jävla orättvist att jag skulle behöva gå igenom detta, anser inte att jag är världens bästa person som inte är värd detta, menar att ingen är värd att vara med om sådana saker! medans vissa dagar har jag lättare att hantera allt och ser en mening men allt som händer och ser bra saker i det mesta som hänt för efter denna olycka har jag växt som person och blivit starkare med mig själv. Jag ser livet på ett helt annat sätt och har fått bevisat vilka dom äkta personerna är jag har omkring mig.


Den här bilden är tagen ner mot bilen och här ser man vart brandkåren klippte upp stängslet närmast mot vägen så dom skulle lyfta ur mig till ambulansen. Det är längre åt höger där jag körde ner stängslet.
På denna bild ser man också att inga smällar tog på höger sida utan bara i fram och på min sida.
Bilen snurra och står åt helt fel håll, huven är emot hållet vi kom ifrån, om ni förstår ?


Kommentarer
Postat av: Tessi

Det är helt sjukt.
Du är ett mirakel!!
Fortsätt kämpa <3

2012-10-22 @ 23:01:31
Postat av: Tessan

men gud! helt sjukt. Men du hade änglavakt det syns

2012-10-23 @ 10:47:28
URL: http://tesssanss.blogg.se
Postat av: Mathias

Kämpa på man... du är inte ensam

2013-01-21 @ 20:41:11
URL: http://mittlivsomcp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0