tisdag

inga besök på sjukhuset denna vecka heller, 2 veckor nu sen olyckan utan att behöva åka dit, är helt fantatstiskt underbart måste jag säga. Fast nästa vecka blir det lite besök. Och jag har varit på sjukhuset idag ändå för att hälsa på älskade mormor.. satans sjukdom..

Har börjat känna av värk i ryggen idag som jag inte gjort tidigare, hoppas det bara är för jag har sovit knasigt eller något för att få problem med ryggen vill jag verkligen inte få! & nu när jag inte har lika ont i ansiktet & huvudet längre så har jag börjat kunna känna och trycka lite på huden och jag känner en hel del skruvar i pannan och skallen, usch.. Ska få bilder från röntgen osv sen på hur mina skador var och vart alla plattor sitter och skruvar så då slänger jag upp dom på bloggen så ni kan få kolla! Kan vara lite roligt att se kanske haha..

Efter mamma och jag var på sjukhuset hos mormor åkte vi till Gränby och kollade lite, hittade inget speciellt, bara en jacka & bh. Sen åt vi lite lunch, eller jag försökte.. haha finns inte så mycket jag kan äta när jag inte kan tugga eller öppna käkarna speciellt mycket. Någon som har tips på mat som är lätt att äta? :)

 
 

Kommentarer
Postat av: RULES BY JULES

Hej! Jag har opererat käken för två år sedan, so i am a pro ;) Potatisgratäng var den första riktiga maten jag började äta. Jag skar supersmå bitar, ta på tungan och svalde utan att tugga. Fisk kan man göra samma sak med. Nudlar likaså. Prova! :)

2012-06-27 @ 08:39:54
URL: http://rulesbyjules.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0