shopping!

gick hur bra som helst på sjukhuset idag, fått tid på onsdag för att åka och fixa nya glasögon också! Efter sjukhuset gick mamma och jag in på Gränby, handlade massor! Så underbart lycklig jag blev att jag klarade av och orkade gå på Gränby tills vi kände att vi var klara istället för att jag kände mig trött, sådana här dagar känner jag verkligen att det kommer bli bra, jag gör framsteg! Även fast det är så lite som att jag orkar shoppa haha, lycklig blir jag iaf!

När vi var inne på kicks och köpte lite smått och gott så frågade jag om produkterna var bra mot mina ärr, så berätta jag att jag varit med om en olycka osv så hon frågade om den och jag berätta allt, hon blev helt tårögd och sa att jag räddat hennes veckor framöver för detta kommer hon tänka på varje dag för hon blev så rörd att jag klarade mig så bra och stod där inne och köpte saker trots alla mina skador inte ens en månad efter så jag fick en gratis parfym och en liten väska osv för hon blev så rörd hahaha kanske ska berätta om olyckan på alla affärer jag är på? ;) nejdå.. men det var väldigt gulligt av henne!

Något jag störde mig oerhört på inne på affärerna var att unga tjejer stirra som idioter på mig, det var inte långt ifrån att jag gick fram och slog ner varje tjej. Sen i kassorna, varje gång jag betala pratade dom till mig som om jag vore 5 år, pratade som till en bebis.. Förstår att folk reagerar och 'tycker synd' om mig, för jag vet hur det är jag reagerar också så och tänker ' men stackars människa ' men nu vet jag hur man vill att folk fortfarande ska vara som precis mot alla andra!


Kommentarer
Postat av: Gunn Andreeff

Skit i sånt Mickis. Dessa människor har ingen uppfostran. Sista idioten är inte född än. Tyvärr. Kramiz gumman. Dom tittar kanske på dig för att du är så söt <3 Har du tänkt på det <3

2012-06-12 @ 12:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0