Midsommar

Midsommar - fredagen blev det sitta här hemma och äta middag, bästa mamma fyllde år också, eller jag fick äta makaroner för jag kan ju inte äta riktig mat än haha.. Sen blev det hem till Robin med ett gäng där det var en hel del grabbar, var där ett tag sen blev det parken med Felicia & Isabelle. Har aldrig kramats så mycket i hela mitt liv, blev så glad av att se så många komma fram och bry sig och vara glada att jag kom ut osv. Rätt otroligt att för en månad och några dagar sedan låg jag fortfarande i respirator. För en månad sedan imorgon vaknade jag upp och blev mig själv helt i psyket och sen firar jag midsommar i parken månaden efter, haha..

Igår - lördag, brast allt för mig, jag har försökt se på allt positivt och ler för det mesta, så gott det går iaf. Men igår gick det inte att hålla igen och tårarna bara rann. Mådde skit dåligt hela dagen & kvällen, somnade och vaknade idag och känner mig fortfarande väldigt nere.. önskar att någon legat bredvid här i sängen med armen om mig just nu och sagt att 'allt kommer ordna sig, jag kommer finnas här för dig genom allt' och verkligen mena det .. Men men, inte speciellt konstigt att jag mår såhär också efter allt som hänt mig..



Kommentarer
Postat av: felicia udenius

älskade vän. du vet att jag alltid är ett telefonsamtal ifrån dig<3

2012-06-24 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0