kläder.. vilket problem! haha

Fick precis svar på röntgen på huvudet från i fredags, allt ser bra ut! Jag var så orolig för blödningen men allt var bra! Så himla skönt.
Beställde ju en klänning till midsommar förra veckan, kunde jag ha den? nix.. så i söndags beställde jag en ny, den hann inte komma till imorgon så idag drog mamma och jag och köpte en tröja jag kan ha till en kjol jag aldrig haft, det blev helt okej tillsammans, speciellt till mina nya klackskor :) Så nu är jag nöjd, jag var riktigt arg här hemma igår, haha har massa klänningar jag aldrig haft på mig osv men allt är för stort nu, och inget passade till midsommar. Får ta och ge bort lite klänningar som hänger helt nya med lappar kvar och allt som aldrig blir använda, ingen av dom har varit billiga heller så det är pengar åt helvetet. Imorgon kommer nog bli toppen, känns så iaf! Felicia ska hämta kransar imorgon också som hon beställt åt oss, spännande!



Anonym
                                                                           

ska du vara i öregrund på midsommar? :) kram 

Nej det ska jag inte som det ser ut nu, man vet ju aldrig hur det blir men ser inte ut så nu iaf :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Du är alltid välkommen hit för att låna kläder! =) Har förresten en för liten klänning som du kan få prova nästa gång vi ses. Vet däremot inte om det är din stil eller inte! Pusspuss

2012-06-22 @ 05:46:38
URL: http://intebaramia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0