Jag är envis

var på synundersökning idag, nya glasögon kommer imorgon, fredag eller måndag - längtar! Jag som alltid hatat att jag behövt glasögon och aldrig velat haft dom men nu när synen blivit så pass sämre efter olyckan längtar jag efter dom och kommer bo i dom haha! Sen var vi till sjukhuset och kollade käken. Dom är så förvånade att käken lagt sig rätt efter bara en endaste vecka med snoddar i ställningen, jag skulle egentligen behövt det i 4-6 veckor, jag har ju varit utan nu i en vecka och käken ligger fortfarande precis som den ska och jag kommer slippa snoddar i två veckor till för att öva upp att öppna käkarna och jag kanske slipper helt om det ser lika bra ut om två veckor, t.o.m min kropp är envis och ska klara saker och ting och läka själv utan att ha massa snoddar och skit som håller ihop det haha!

Idag är det en månad sedan olyckan skedde, i söndags var det fyra veckor sedan, dom trodde först att jag skulle dö, att jag skulle bli förlamad, blind, få handikapp, osv osv men här är jag, hemma i mitt rum, envis som satan och krigat mig framåt och tänker inte ge upp den kamp jag fortfarande har framför mig. Man ska aldrig ge upp, man ska bara kämpa kämpa kämpa. Det lönar sig!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Din styrka och din vilja att kämpa kommer inte bara att hjälpa dig själv, det kommer att hjälpa så många andra människor. Med styrka och vilja kommer man långt, det har du bevisat för alla. Även fast det är en lång bit kvar, så vet vi att du klarar det!



det är verkligen beundransvärt att du har tagit dig så långt på så kort tid...

Fortsätt så Mickis! :)

2012-06-14 @ 14:15:17
Postat av: Gunn Andreeff

Du vet hur envisa och starka vi är och du är inget undantag. Du är helt fantastisk. Låter kanske tjatig men jag beundrar dig så otroligt mycket trots din ringa ålder jämfört med mig ;) puss o kram

2012-06-14 @ 14:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0