finns ingen energi att lägga på er

Jag förväntade mig att folk skulle säga negativa saker vet att jag kommer få höra mycket.. men jag är inte stark nog än för att kunna ta det och bara ge andra kinden till än. Men jag tänkte om när jag vaknade vid fyra tiden och inte kunde sova.. Jag har gått igenom så mycket så om några idiotiska människor vill sitta och klaga på min körning och att det var dumt av mig att köra osv så gör det, jag bryr mig inte. Jag har fått rätt bevisat att det var dumt men som sagt jag fick förmodligen sladd, det är många som hade åkt av då. Folk har klagat på att jag skrev i ett tidigare inlägg att jag skrev att jag körde jävligt bra innan osv och att det kan jag inte gjort för det betyder att man inte gör några fel i trafiken, men då undrar jag till idioten som skrev, skrev jag att jag körde BÄST?! jag skrev att jag körde jävligt bra, inte bäst.

& du som skrev att jag inte har körkort är av en anledning - ja för jag är 17! Bara för jag är 17 kan jag köra bättre än någon som är 45 men nu hände en OLYCKA. Försök få in det era dumma människor, jag slog i skallen jävligt mycket men jag börjar undra om det är ni som skadat er ist.

- förhoppningsvis inser att det inte var det klokaste beslut - hahaha helt dum i huvudet eller? läste du vilka skador jag fick, såg bilderna så är det rätt jävla uppenbart.


Sen tycker jag det är lite roligt ändå att polisen inte ens straffar mig med uppskjutet körkort eller snackat med mig eller yttrat sig om min idiotiska körning för dom anser att jag blivit straffad nog, att jag kommer få kämpa nog framöver och smärtan jag gått igenom. Men ni som bara ska komma med era åsikter gör det, jag kunde inte bry mig mindre. nästan 3000 som läste min blogg igår och det är typ 2-3 personer som la ner sina negativa åsikter så jag kände, den lilla delen betyder noll.

Och till er som suttit och klagat, tänk er känslan att knappt kunna se, min syn är nästan helt förstörd på ena ögat och jag hade dålig syn innan men det kommer bli bättre men det kommer ta tid. Äta kan jag inte göra alls, det kommer ta över en månad innan jag ens kommer kunna äta, allt jag kan göra är att dricka. Ställningen som håller ihop mina käkar gör att jag inte kan öppna tänderna bara ca 2-3 mm.. armen/axeln gick av på 2 ställen men i början var det som sagt så illa med mitt liv så det var inget man tyckte var viktigt att fixa och benen låg så bra i armen ändå så det kommer få läka själv men det kommer ju ta lite tid och det gör ju ont, mina revben som är av, det kommer ta tid också och lungan kommer ta lång tid innan det slutar göra ont också, och det är på samma sida så ni kan ju tänka er att det gör ont när jag t.ex ligger ner. Men värst är ansiktet, delar jag inte har känsel på, munnen med alla stygn gör ont såklart, det kommer ta tid men jag kommer bli bra. Jag orkar inte sitta upp mer än ett par minuter innan jag måste ligga ner, gå klarar jag inte mycket alls innan jag blir helt trött. Kroppen är ett jävla hinder.

Kommentarer
Postat av: fanny

Du är så otroligt stark, envis, fin och ger aldrig upp. Är så otroligt glad för det, för annars hade du inte varit här idag. Kämpa på, vi alla finns här för dig.

2012-06-03 @ 11:47:42
Postat av: Jenny

Olyckor händer varje dag! Misstag händer varje dag.. Man får helt enkelt bara lära sig av sina misstag.



Men jag tkr du är sjukt stark tjejen, du har verkligen kämpat och din styrka inspirerar mig. Sen om några losers vill trycka ner dig så beror det antagligen på nån form av "avundsjuka" låter ganska sjukt, men hade dom suttit i din sits så hade dom anonyma, inte varit lika kaxiga..



Kämpa vidare tjejen! you rock.

2012-06-03 @ 16:24:39
URL: http://jenmra.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna Jansson

Du är stark mikalela! Med din kämparglöd är du snart smärtfri. Man undrar ju om de som klagar aldrig har tagit fel beslut vid fel tillfälle?

Kramar <3

2012-06-03 @ 20:19:46
Postat av: Amanda

Kram!! <3

2012-06-03 @ 23:30:27
URL: http://amandatv.blogg.se/
Postat av: My Brohlin

Men asså fyfan va arg jag blir av att bara läsa kommentarerna, självklart är de väl inte så smart att ge sig ut i trafiken utan körkort för att det är olagligt, men det betyder inte att du inte är en bra förare. Som du skrev i tidigare kommentar att du kanske kan köra bättre än en 45 åring, det har inte med olyckan att göra ens. Det kan hända ALLA, även om man haft körkort i flera år. Fattar grejen att man kanske inte tycker de va så smart, men tycker inte ens det har med saken att göra, hade någon annan som haft körkort den kvällen kört, hade det kunnat hända precis samma sak. Tycker du har fått nog med "straff" för det som hände, och att folk lägger ner sån energi på att försöka få dig att inse hur fel du gjorde? Blir så sjukt ledsen och irriterad när jag läser allt. Och du tjejen, du är grymt stark! Du gjorde en dum grej, som gick snett, precis som det kunde gått för vem annan som helst. Vem som helst hade inte klarat sig igenom det men du är riktigt stark och det är så sjukt imponerande. Ta inte åt dig av dumma kommentarer, ta istället åt dig av allt fint och bra dina vänner skriver, du är riktigt lyckligt lottad. Kämpa på!

2012-06-04 @ 02:01:20
URL: http://mybrohlin.tumblr.com/
Postat av: Moa

Jag tycker du stark..

Även fast jag inte känner dig!

Så ser du ut som en stark person och jag hoppas att du klara det jag håller tummarna att allt går bra !

Kram!❤

2012-06-04 @ 17:09:50
Postat av: Lina Öster

Du är en extremt stark person som klarar av att hantera detta så bra som du gör.
Jag är verkligen imponerad och känner stor respekt för dig.

Lycka till med allt!

2012-07-02 @ 01:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0