en fråga :

Anonym om en fråga ::
Har en liten fråga. Nu efter olyckan, har du kvar alla vänner eller har endel struntar i dig? Pga tex utseende? Jag har en kompis som vart med om samma sak och fått samma skador osv och hon har mist många vänner. Bra att du är så stark som du är och kämpar på!! Kram

Haha är jag så ful att mina vänner skulle försvinna för mig tycker du? ;) haha.. nej men så är det verkligen inte. Mina vänner har kommit mig mycket närmare och stöttar mig. Folk jag inte ens känner verkar tro vi är bästa vänner nu. Folk som inte hört av sig eller brytt sig förr gör det nu. När sådant här händer så öppnar det ögonen på folk och man förstår att man måste ta vara på varandra. Jag är så tacksam för alla jag får stöd ifrån för det behöver jag verkligen just nu!

Kommentarer
Postat av: em.

don't take anyone for granted. Det visar verkligen hur mycket man ska ha det i tanken, när man ser vad du gått igenom. Kämpa tjejen!

2012-06-10 @ 20:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0