en fråga :

  Niklas Larsson ([email protected]) om Frågor:
Hej Mikaela.
Jag har en fråga!
Åker du på något straff eller böter?
sen går det snack om att du var full?
Var du det? Kram niklas!

Jag har inte hört något från polisen och tror inte att jag kommer göra heller, dom förstår nog hur straffad jag redan är. Dom brukar inte straffa folk som blir så skadade. Hört fler som varit med om så svåra olyckor dock med mindre skador och inte blivit straffade. Dom har ju hört allt att jag försökte  göra det av en bra anledning (dock olagligt fortf för jag inte har körtkort jag vet alla idioter som påpekar det hela tiden) & var helt nykter sen såg dom poliser som var på platsen mig och så skadad jag var tror jag t.o.m poliserna som  var där har svårt att få bort bilden ur huvudet.
 Jag var helt nykter när jag körde, inte en droppe hade jag tagit den kvällen. Kram på dig Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0