en fråga :

Bubba ([email protected]) om en fråga:
Det jag inte förstår, är varför du satte dig i bilen och körde alls. Olagligt ju.
Otroligt att du klarade dig så bra.



Om du läst min blogg så är svaret rätt jävla uppenbart. Kompisen jag var med drack och jag sa att det var bättre om jag som var nykter körde! Ingen människa går igenom hela livet utan att göra misstag och detta var ett misstag som satte stora spår. Jag får höra daglnigen folk runt omkring mig säger att dom också kört när dom var unga utan körkort, folk har berättat att dom kört fulla. Det skedde en olycka som jag nu får leva och kämpa med. Olagligt är det sista jag bryr mig om att det var.

Kommentarer
Postat av: sofie

En sak idioterna som skrivit sånna där kommentarer inte verkar förstå är att man kör inte bättre bara för man har ett körkort i handen? man kör ju bättre ju mer man kör.. Och sen att det händer olyckor är en helt annan grej . Kämpa på :)

2012-06-07 @ 11:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0