det går åt rätt håll, helt klart

Det går helt klart åt rätt håll, dessa bilder tog jag alldeles nyss, det är mest på den sida som klarade sig bäst i olyckan men ändå, den andra sidan är mycket bättre också! jag känner mig inte lika ledsen för att lägga ut dessa bilder som alla tidigare. Senaste dagarna har jag verkligen märkt stor skillnad att hela ansiktet blivit mjukare, med känseln och allt. Jag blir så glad :')

 

Ta hand om varandra, ta vara på varje sekund, det kan gå så fort och sen finns chansen aldrig där igen. Man ska alltid tänka en extra gång vid varje val, iaf dom val som kan ha betydelse i framtiden och sätta sina spår och på verka ditt eller andras liv.

 

 


Kommentarer
Postat av: Louise

Super fin!! Så glad att allt går åt rätt håll :) puss <3

2012-06-17 @ 17:35:05
URL: http://louiseelundgren.devote.se
Postat av: Gunn Andreeff

Sötnos <3 Ser att du blir finare o finare.

2012-06-17 @ 19:17:52
Postat av: Gunn Andreeff

Du har skrattgropen kvar;)

2012-06-17 @ 19:19:22
Postat av: Anonym

Finaste!! Puss på min bästa tjej! <3

2012-06-17 @ 19:53:55
Postat av: Anonym

du förstår inte hur snygg du är, spelar ingen roll ärr eller nått du är gaaaalet snygg!, du behöver inte skämmas. Va riktigt jävla stolt för hur du ser ut för du är riktigt vacker och söt!

2012-06-17 @ 23:14:46
Postat av: FILLAN

världens FINASTE mickis

2012-06-18 @ 20:29:29
Postat av: rebecca

Du är så fin gumman. Du är så stark både fysiskt och psykiskt. Avundas dig för det. Du är så otroligt fin både på utsidan och insidan ska du veta, fina fina människa. Massor av kärlek till dig <3

2012-07-03 @ 22:39:55
URL: http://www.nattstad.se/rebbes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0