min helg

I fredags var jag i Öregrund med fina tjejerna, var på Hummel. Riktigt trevligt! Sen fick jag sjuuukt ont i ryggen, klackskor och dans var nog inte bra för ryggen, är huvudet dumt får kroppen lida, hehe men det var det värt. Lite obehagligt att vara ute bland så mycket folk bara, självkänslan är rätt svag efter allt. Känner mig vidrig.
Igår (lördag) var jag barnvakt åt lilla Milton som sov över här och åkte hem idag. Hade mys, kollade film och åt gott med Linda och Bella igår också.
Idag har jag bara tagit en fika med Tessan först som hämta Milton, och har tagit en fika med kusin Elina och hennes son Alfred som kom över en stund också. Blir lägga sig tidigt idag, fruktansvärt depp idag.. :/ men det är bara vända andra kinden till de, man ska inte fälla tårar över personer som inte ens är värda att lägga minsta energi på!

-



Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder
Vad som än händer...

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten
Blixtar prickar dig
Hälsa till satan, vi hörs
Jag hoppas att olika olyckor händer
Du vet vad jag känner
Jag vet att du hör


Kommentarer
Postat av: Gunn Andreeff

Var det någon som var dum emot dig? Fy fan för dom i så fall. Karma straffar dom som dömer hårdast. Kram <3

2012-07-17 @ 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0