Några svar på frågestunden:

Tänkte svara på några frågor. Tar några nu och några senare ifall jag inte har något att skriva om imorgon så kan jag fylla ut! Fortsätt skriv frågor om ni vill!



Fråga :
Ralle - Gillar du 96or?
Svar : Alltså jag skrev ju ett inlägg för ett tag sedan om vad jag tycker om dom flesta men alltså. Jag gillar inte en stor del av 96orna. Men självklart gäller inte det alla. Dom är bara allmänt omogna men dom växer nog upp dom också. Som t.ex när jag skrev ut det där på bloggen. Så var det MÅNGA 96or som började skriva till mig direkt, ingen var speciellt arg över vad jag skrivit, alla började bara förklara sig och börja lägga skit på sina vänner. Och många smörade som satan för mig också - haha.. Några av dom skulle inte ta åt sig som skrev men det var ett par som skrev till mig som absolut skulle ta åt sig och det var patetiskt hur dom/ni satt och skrev om era egna vänner. Kanske skulle lägga upp det på bloggen så skulle det bli lite liv? ;)


Fråga :
.. - Hur många har du haft sexuellt umgänge med?
Svar : Det är inget jag tänker svara på här.


Fråga : Anonym -  Vem var din första kärlek?
Svar : Hmm.. Rätt svår fråga faktiskt. Vet inte hur jag ska skriva för att inte låta elak mot mina ex. Men första kärlek.. Aa jag var tillsammans med Erk när jag var 13-14 år i åtta månader det var rätt seriöst ändå för att vara i den åldern, för seriöst förhållande för den åldern faktiskt haha, och strax efter det blev jag tillsammans med Nicko och vi var tillsammans i ca 2 år & 3 månader. Båda två betydde mycket och självklart bryr jag mig om dom nu också som personer, och jag var kär i båda men med Nicko var det ju helt klart mer seriöst med men jag kan ändå inte riktigt säga att någon var min första kärlek. För jag anser inte att 'kärlek' kan dö ut. Haha, vet inte hur jag ska förklara. Jag ser det mest som att då var jag kär, för jag tror så att dagen jag finner min kärlek kommer jag inte sluta älska honom. Jag älskade dom då, under en tid, men äkta kärlek dör inte ut, så ser jag det!


Fråga :
Anonym - Hur skulle du beskriva dig själv som person?
Svar : Svårt att svara på... Men hmm aa jag antar att jag ser på mig själv som smått galen person. Många får fel uppfattning om mig och tror jag är jävligt störig av mig men nää.. Jag är inte speciellt störig. Bara mot 96or :$ haha skämt åsido!! Annars är jag väldigt social av mig och tar vara på mina vänner. En lätt person att prata med, väldigt förstålig!


Fråga :
Anonym - Hur ser din drömprins ut?
Svar :
Haha, jadu! Det har jag inget bra svar på. Tror att dagen jag möter honom så vet jag att det är han bara, att jag ser honom och allt bara ser så perfekt ut.


Fråga :
Amonyym - Träffar du någon just nu?
Svar : Ja.. Det tror jag? haha vet inte om jag kan kalla det att vi träffas just nu men! Singel är jag. Men träffar en person lite. Får se hur det blir! Inte planerat att skaffa förhållande iaf.


Fråga : . - Är du kär i någon just nu?
Svar : Kär? Hmm.. Nä men helt klart intresserad av en person för tillfället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0