forever alone '

Slänger upp ett inlägg antar jag, har inget bättre för mig.

Denna vecka har gått fruktansvärt fort tycker jag, imorgon är det fredag och som det ser ut nu blir det middag med familjen sen vin med saknade Felicia, får se vilka mer det blir. Bror min kom hem igår från Thailand, varit där tre veckor med hans flickvän och henns familj. Saknat dom! Fick en väska, klocka & örhängen utav dom också, så söta! Fick hem ett linne på posten jag köpte i måndags också, lite kär. (det vita på första bilden neråt)

alla hjärtans dag på tisdag också, skiter it. Jag är forever alone, plzz help mä.. Näråå, skiter fullständigt i det. Killar är skit, ni suger. Haha drar alla över en kant, yes, det gör jag! Näää skämt åsido finns vissa som är bra. Men seriöst killar, PASSA PÅ. Alla hjärtans dag är endast en gång om året, gillar man en tjej & vill göra något extra finns det miljoner saker att göra, fast jag håller dock med Hanna Widerstedt lite när det gäller sådant, svenska killar är rätt snåla av sig. Eller tycker helt enkelt att det är 'töntigt' att uppvakta en tjej. Kan jag säga av egna erfarenheter! Tss! Men jag kan som tjej säga att skulle en kille göra minsta lilla på alla hjärtans dag, typ köpa en ros? hur dyrt är det liksom.. Så skulle man smälta, det kan jag lova. Haha självklart kan tjejer också göra det men vadå, tjejer ska bli uppvaktade, killar uppvakta. Thats it ;) Låter säkert som väärsta dryg nu men det är inte mycket begärt, minsta lilla grej uppskattas av tjejer, så är det. Jag är en typisk tjej som älskar allt sådant med gulligull och göra. Sådant försvinner bara mer & mer och det är synd.. Så grabbar, kom igen! Sprid lite kärlek nu, en dag kan ni ta er i kragen och göra en tjej lycklig & glad. Stärka hennes självförtroende lite och få henne att lysa och komma ihåg att just den alla hjärtans dag 14 feb 2012 så gjorde denna kille detta för just henne. Själv ska jag sova bort hela dagen är min tanke eller köpa choklad till mig själv och ligga och gråta till någon patetisk drama&romantik film. No life!



Slänger upp lite bilder, ego, men wtf, blunda om det inte passar.
























Kommentarer
Postat av: Mia

Jag håller helt med dig Mikaela! Killar ska uppvakta och vi tjejer ska uppvaktas! =) Finns det något manligare än killar som uppvaktar sina damer!?!



Pusspuss ♥

2012-02-10 @ 09:22:02
URL: http://intebaramia.blogspot.com/
Postat av: Cassandra

Världens bästa Mikaela!

2012-02-14 @ 09:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0