Min helg

Fredag, söp som en loppa med Felicia, älskar burden så jävla roligt vi har ihop! Satt först hos mig sen drog vi till Östhammar hem till Alle, där var Pelle, Ågren & Pontus. Sen beställde Allepalle en taxi åt oss fölr att åka till Steven. Där hemma var fler grabbar. Skön kväll som satan! Tove hämtade oss i Östhammar sen så åkte vi till Uppsala för att hämta Jossan, sen hem och slagga. Sov 3 timmar.. På lördagen, drog jag till Thuns rätt tidigt med mamma och farmor sen när vi åkte genom alunda hämtade vi upp Sanne. Drog hem till mig, fixa lite, pappa körde oss till Alunda, hämtade upp Cassie. Satt hos Rasmus med han och Simon, haha nån blev en aning för full - inte jag denna gång! Idag drog Cassie och jag till stan, tjocka lite på MAX och kollade i affärer. Sen drog jag hem, åt mat med familjen, mormor, farmor & elin var också över på middag idag. Gott.



































Kommentarer
Postat av: fillan

du e den bästa

2012-02-27 @ 13:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0