första dagen

Första dagen på rehabiliteringen klar, var riktigt segt, kommer kännas långt innan fredag! Menmen, dom kommer förmodligen komma med goda råd osv för min framtid!

Jag har varit kass på att blogga så tänkte skriva lite om helgen! I fredags drack jag med Elin & Fillan, Simon och Tobbe kom dit också, sen kom Johan och Albin, jag var inte full, nej inte alls , fan heller :)))))) !
Sen lördagen åkte mamma pappa jag & lillebror till Uppsala och åt mat & tittade på bio, otroligt mysigt.

Nu sitter jag och kollar på tv med far & mor, var nyss på affären, hände en skum sak haha.. Var en snubbe som gick runt och stirrade på mig, ställde sig en bit ifrån och ba stirra, aldrig sett honom förr. Sen när jag stod ensam och vänta på mamma vid kassan, kom han förbi och stirra igen och ba ' snygging' haha sen sa mamma ' varför drar du till dig så mycket störda människor nu på senaste för ?! haha ' och jag undrar fan dsm, haha sjukt för fan..



skriver mer imorgon och lägger upp lite bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0