tomt, så otroligt tomt..

Mamma och jag drog till stan idag, köpte lite saker som jag nog lägger upp senare.. Vi var tvugna att göra något, man blir galen av att vara här hemma och känna denna tomhet.. Känns fortfarande som Ricco springer bakom en när man stänger dörrar osv. Hans spår i snön på gården finns kvar, leriga tassavtryck kan man se på altan, lite hår här och där i soffan även fast man dammsuger, han är fortfarande så nära men så långt ifrån. Jag hör honom hela tiden.. Det är sjukt hur mycket man kan älska ett djur, men i mina ögon var han så mycket mer än bara ett djur, han var familjens bästa vän.. <3

Låt allt skit som hänt&händer få vända nu, något bra kan få hända som kan få hålla i sig, snälla jag ber...


Tack alla flickor & pojkar som är så fina och brytt sig senaste dagarna och skrivit så fina saker till mig, det värmer något oerhört. Att folk bara visar att dom finns som stöd vad det än gäller är värt mer än guld!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0