Next time, make it hurt bitch

Slutar aldrig bli förvånad över hur patetiska vissa personer är.. Blir arg bara jag tänker på det, väx upp, SNÄLLA.. äckligaidioter.. AJA.. Igår blev det kalasa med brudarna Rebecca, Olivia och Agnes i Gimo med grabbarna. Sen kom Sanna & Sanne och några fler tjejer.. Blev bra rund om fötterna som jag absolut kände av idag! Men som tur har jag en underbar pappa som kom vid tolv hem med en bit smörgåstårta från mormor och cola osv till mig. Snart ska vi åka och hämta pizza när mamma kommit hem från jobbet.. Lillebror & storebror är på jakt, hoppas det går bra för dom! Laddat hem alla 13 filmer från 'Landet för längesedan' .. Dom filmerna gick ju 24/7 på TVn när man var liten så var tvungen att ladda hem dom, jag bara älskade dom filmerna! Ännu en säsong av one tree hill ligger på datan och väntar.. Kollat på alla säsonger ett x antal gånger nu men vad gör det? så himla bra! Har bara legat i sängen hela dagen och kollat på Partaj & Gustafsson tre trappor, haft 2 långa samtal med Olivia också om vad som händer igår, bad girls ;) hah riktigt lyckad kväll! 

These are my rules and my life





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0