12-13 november

igår vaknade jag runt sju utav att mamma, pappa och Adam kom in och sjöng och gav mig presenter. Fick massa olika saker bland annat ett par byxor dock var dom allt för stora så mamma och jag fick åka till Uppsala för att byta storlek men dock fanns inte samma modell men hittade ett par ännu snyggare! Och fick med mig ett linne & en snygg ring, så hade tur.
Sen blev det hem och börja ordna tills släkten skulle komma. Färgade håret på Isabelle också innan, från blont till brunt. Släkten kom vid 3 och vi åt och hade det mysigt. Sanne kom till mig också. Johan kom och hämtade oss två så drog vi till honom och tog något glas vin där, sedan drog vi vidare hem till brorsan & Elin. Vart ett gäng där hemma, Cassie & Emilia kom hem dit också, var riktigt roligt faktiskt! Sen spårade det lite och då taggade jag Emilia Cassie & kusin Niklas vidare till Östhammar. Humöret var på topp så kvällen vart helt okej!! Vid 3 kanske, drog jag och Niklas hem mot Österbybruk igen, vart rätt dragen där på slutet. Idag har jag mått som jag sådär.. åt pizza till frukost med grabbarna och kollade film. Sen lagade mamma mat och mormor kom hem hit och åt med oss. Hade det mysigt såhär på farsdag!
Tog ett bad nyss, färgade håret, använde hårinpackning & ansiktsmask. Nu håller jag på med manikyr. Ena handen klar, fick redskap osv igår till att utföra manikyr!


Fick en bukett blommor utav Erk också, riktigt fina blommor! Blev himla glad :D















'














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0