Lugn helg för Mikaela

Lördag och Mikaela sitter hemma - inte vanligt! Men skönt faktiskt.

Igår - också nykter faktiskt! - blev det tacos, chips & dipp och massa film. Skön fredag faktiskt! Idag snöade det igen, underbaaaaart om jag får säga det själv & idag har jag bara varit hemma och myst. Kollat på en skit äcklig film med lillebror, Rare Exports, handlade typ om jultomten dock i denna film är sanningen om jultomten att han är ond och dödar människor typ. Haha fett skum och konstig bild av tomten, skulle inte rekommendera att små barn ska kolla på denna, då tar man nog inte in en tomte i huset igen! haha. Var rätt obehaglig film, värd att se måste jag säga. Tittade på nya Twilight idag också, Breaking dawn part 1, fan va grym den var måste jag säga.
Mamma slutade jobba nio ikväll så när hon kom hem ca halv tio hade jag bakat ordning lite julgodis och ställt fram kaffe, läsk, saffransbullar och godis! Otroligt mysigt. Nu blir det slå på en film och lägga sig i sängen och sova antar jag. Finns inte mer att få ut av denna lördag! :)
Imorgon blir det baka pepparkakor och klä julgranen med familjen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0