My universe will never be the same

det mesta har varit kaos senaste veckan, det har varit helt upp och ner!
Menmen, nya tag och det som inte dödar härdar och allt dåligt man går igenom gör en starkare, sägs så iaf så bara tänka så. kommer ha världens starkaste psyke efter allt haha..


Igår var jag på thuns med lillebror och mamma, shoppa för flera tusen haha, aldrig handlat så mycket där någonsin. Kunde absolut ha handlat mer men kände att jag inte ville göra av med alla mina pengar haha..Sen gick Elin och jag och satt och drack lite med lite grabbar, de va trevligt! Åkte dock hem rätt tidigt, orken är inte på topp.. Idag har jag varit i Östhammar på marknad med morbror, kusin och kusins barn, himla trevligt var det!

Städade genom rummet nyss och satan vad jag samlat på mig mycket kläder, så fullt i garderoben så får inte ens plats. Massa nytt jag aldrig haft på mig och saker jag haft en gång sen bara låtit det ligga.. Ska rensa igenom och slänga lite kläder, eller ge till någon som kanske vill ha , smycken ska jag också rensa där är det också för fullt haha

Lite av sakerna jag köpte









finaste lilla prinsen <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0