en fråga;

Sophie ; Några frågor

Hur tror du att livet kommer att bli när chocken lagt sig och det är dags att börja leva "normalt igen"? Kommer du få några men från olyckan? Kommer du börja leva annorlunda mot förut?

Hur mår passageraren som var med i bilen och hur gick det med bilen? (bilen är såklart en småsak som inte har någon betydelse egentligen, bara jag som är nyfiken).

Krya på dig och var stark!



Chocken har jag faktiskt inte fått faktiskt, jag har sett väldigt klart på allt sen första början och förstått vad som hänt osv. Men jag tror att det kommer bli som vanligt om nån månad igen, jag kommer såklart få leva med detta varje dag och innan dom kan börja operera mitt ansikte igen kommer jag ju alltid bli tårögd och hata mig själv när jag ser på mig själv.. Jag har ingen aning än hur min kropp kommer reagera fysiskt eller psykiskt efter allt läkt, om 6 månader ska allt vara helt läkt så då vet jag om jag får några problem för livet av olyckan men min lukt är helt borta och det finns en risk att den aldrig kommer tillbaka, men det vet vi också om sex månader.. Jag kommer helt klart leva på ett annat sätt, iaf tänka på ett annat sätt när det gäller det mesta. Jag har ändrat syn på allt.

Det var jag och en kille i bilen, det var hans bil och det var som sagt han som jag körde för istället för han var full, han klarade sig helt utan någon som helst skada och bilen blev det skrot av. Den vart helt förstörd på min sida men inte en enda skada på andra sidan. Tur det för nu när jag körde hade jag kört av och han hade blivit såhär skadad som jag är hade jag aldrig förlåtit mig själv och tror inte jag kunnat leva med det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0