en fråga :

Majken om evigt tacksam:
En fråga, hur lång tid kommer det ta innan du kan komma tillbaka till skolan? Du skriver att de kommer ta månader innan du blir bra.. Jag hoppas det går fortare! Men kommer du få gå om ett år i skolan då eller har du inte pratat någonting med skolan? Vad säger dom? Krya på dig gumman.. <3


Jag kommer nog förmodligen kunna börja som alla andra sen beroende på hur jag ser ut då, hur stark jag är i psyket och om jag är redo för det, men jag kommer nog behöva vara borta en del för operationer och besök på sjukhus osv men att gå om är inget jag kommer behöva göra  för det. Har träffat lärarna osv och det har inte ens kommit på tal, tack så mycket <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har en liten fråga. Nu efter olyckan, har du kvar alla vänner eller har endel struntar i dig? Pga tex utseende? Jag har en kompis som vart med om samma sak och fått samma skador osv och hon har mist många vänner. Bra att du är så stark som du är och kämpar på!! Kram

2012-06-10 @ 00:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0