I wasn't born with enough middle fingers

Måste få skriva om en sak jag stör mig som FAN på. Nu kommer ni skratta och tycka jag är töntig som en bryr mig men hahahaha aja. Asså nu att kronprinsessan Victora & Daniel fått barn, det är helt underbart tycker jag. Jag tycker man ska ha drottning, kungar osv. Tycker det är fett synd att 'respekten' för dom försvinner mer och mer. Jag tycker det är fint. Dom har fått barn, så what?! varför ska alla klaga och att det skriva överallt om dom osv, inte Victorias fel att hon vart född med kung som pappa. Och inte Daniels fel att han blev förälskad i kronprinsessan och att dom nu fått barn, så sluta klaga på dom leave britney alone! haha driver.. Aja! Dom har t.o.m bett om att pressen ska låta dom vara. Skriv skit om tidningarnas jävla nyfikna äckliga reportrar istället. Dom vill nog ha ett normalt liv och tycker säkert det är sjukt jobbigt att allt dom gör skrivs det om, alla misstag dom gör, ja allt skrivs det om och hela folket fittar sig mot dom då. Dom är bara människor och gör misstag som alla andra. Dom är inte perfekta, för det är ingen! Så jag säger hellre grattis och önskar dom lycka till med deras lilla dotter och jag tycker synd om dom. Bara det jag ville säga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0