How cute?!

Haha börjar bli tjatigt nu men va fan.. Datan är inte hemma än ;)

Glad jag blir när jag ser att ni fortfarande hänger på min blogg och glor även fast jag inte skrivit något på läänge. Så söta ni är, eller bara nyfikna idioter, don't know! Gulligt av er iaf ;) . Nä har inget speciellt att skriva om men aja helgerna på senaste har varit sjukt roliga. Hänt massa som jag inte tänker skriva om här och det har varit toppen, alltid roligt att göra dumma, störda, roliga, sjuka saker som man kan kolla tbx och skratta åt. Bokade kryssning igår också. 9 mars drar jag med Felicia, Cassandra, mamma & Maria på Birka Paradise. Fett nice, spårade lagom sist haah! Hämtade Alfred i tisdags på dagis också, älskar den kille orerhört. Fina unge!

P.S TILL ALLA IDIOTER I ÖSTERBYBRUK SOM GÅR OCH SNACKAR SKIT.
NEJ JAG ÄR INGEN PUNDARE, JAG KNARKAR INTE. Är ni så fucking
nyfikna och snackar skit kom gärna över med en burk så kan jag pissa
i den så kan ni åka och kolla och få det svart på vitt FFS.


Aja, slänger upp lite bilder från i tisdags







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0