high on life

känner mig handikappad utan min data..

Tänkte slänga upp lite bilder imorgon kanske,
på min shopping senaste veckorna som blivit en hel del!


Hmm .. har inget roligt att skriva om alls från veckan typ. Men i fredags drog jag & Cassandra till Robin & Rebbes nya hus och satt där men lite folk. Sen vid ett drog vi hem, köldskadade knän - skönt. Cassie tog bussen hem och jag drog sen vidare till Dannemora, kom hem ungefär fem. Sen lördag blev det åka till Gimo vid tre, hem till Cassandra för att spendera kvällen där med lite brudar, åt gott och hade det trevligt. Vi firade min sötnos som fyller 18 idag - Grattis för tredje gången min fina vän! Kom hem vid 1 i natt, då åt jag & Sanne smörgåstårta, drack vin & cider. Sen drog Sanne hem, tanken var att vi skulle höras efter en liten stund för att tagga vidare på efterfest men somnade gott i sängen hihi. Vaknade vid halv sju av att storebror som är i Thailand ringde för att fråga vad jag vill ha för väska därifrån, söt! Nu sitter jag här och ska krypa ner i sängen för att ligga och kolla på TV hela dagen tänkte jag, blir Andra Avenyn som får vara mitt sällskap.








bilder från förra helgen -












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0