Fredag

Sitter och dunkar musik nu och taggar för i kväll med Felicia, untzzz...
Dansa är kul men jag föredrar å supa!!!


Var by the way på rättegång igår också, var bara vittne, men det var roligt.. haha eller?! Gick bra för min vän iaf så det är jag iaf glad över. Tack&tack för det! Jag gick innan rättegången var klar så trodde hon åkt dit som fan men sen så aa.. Det slutade bra iaf ;) . Shoppade lite gjorde jag också. Byxor & lite smycken - behöver ju verligen mer smycken, eller? haha.. Alltid roligt att köpa nytt så!






Fick rosor & lite gott av världens finaste vän. How cute?!
Inte varje dag man får det heller!
Tack för x gången Felicia! <3


Kommentarer
Postat av: Fillan

haha skön du är min pärla <3

2012-02-24 @ 13:32:27
Postat av: Isabella

Känns bra att bli frikänd <3<3<3

2012-02-24 @ 16:08:02
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0