9&10 april

Igår hade farfar varit död i två år, älskade & saknade farfar.. känns som det bara var någon månad sen, tiden springer iväg så läskigt fort.. Sådana där dagar, dom hemskaste dagarna i sitt liv, glömmer man aldrig, dom sätter dom djupaste spåren i själen och finns alltid där. Var ut till farmor på middag osv, fortfarande tomt där ute utan farfar..

Idag ringde klockan sex, kände lite små ångest igår att ställa klockan igen.. Men var lite pirrig för första dagen på dessa 5 veckor på hemtjänsten också! Jobbade 07-13 typ, gick bra och trivs än så länge! ;)
Efter det solade jag, solade med kusin i helgen också och brände sönder ansiktet haha, men idag kunde jag sola igen, brände mig inte alls mycket, trodde jag skulle göra det men det röda på kinderna la sig fort! tänkte ligga i med solandet just nu! Ska sola på fredag igen. Dock så är solariumet inte allt för bra nere på jobbet.. Men aja! 25 kr för 30 minuter är inget att gråta över, då kan man köra några gånger i veckan ist. Tänkte göra det ett tag nu sen göra det mer sällan.. Är som sagt inte speciellt bra att sola i solarium. Menmen!
& efter solningen träffade jag Josefine och tog en fika på bageriet där 2 till brudar var.

Mitt paket med sakerna från Nelly finns att hämta ut nu så ska göra det imorgon tänkte jag, är ledig då! Slänger upp bilder på bloggen då så ni kan få se? :)

Övrigt är detta en väldigt bra dag, humöret på topp - konstigt nog faktiskt med tanke på allt som hänt och händer omkring mig just nu..

Ska träffa en tjej på fredag också, fika och prata ut, en "gammal" vän jag inte pratat med på fleeeera månader, varit bråk osv som det lätt kan bli i tjejvärlden ni vet! Dock har detta pågått i snart ett år - vilket jag tycker är överdrivet länge - så dags att lägga stridsyxan bakom sig och inte vara en surskalle,
Gissa vem?! ;)




En av dom sista bilderna på farfar, <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0