svar :

Fick en lång kommentar på inlägget om 96or. Och din kompis, du syftar nog på Linn G? Hon skrev faktiskt direkt efter på facebook och började förklara sig och skrev t.ex att hon skäms över många 96or och förklarade att hon inte brukar hålla på sådär och tyckte jag verkade vara en trevlig tjej osv så även om hon tog åt sig så förstod hon exakt vad jag menade. Hon verkar vara en söt tjej. Jag syftade inte heller på i lördags bara om det med dansadet och gråtandet. Och vem har sagt att jag syftade på dig angående dansandet? Var kanske andra jag(& många andra) reagerade på! Och jag drog över stora drag där och skrev flera gånger att MAN INTE SKA TA ÅT SIG I ONÖDAN. Det var menat till vissa så om du bara tog tag och läste ordentligt hade du kanske fattat? Och seriöst det med att dricka en cider sen smet, det var ett uttryck? Tror du jag syftade på just i lördags eller? Och ska jag sitta och ha koll på vad tjejer dricka och bara använda den drycken när jag ska prata om det? vin, cider, grogg w/e. Jag skrev ALDRIG att det handlade om alla 96or. Dom som tar åt sig och tror jag syftar på dom vet nog med sig själva att dom gjort nått av det jag skrev, om man reagerar så tar man åt sig ;)
Och vadå ni 94or? Lilla vännen, jag är 94a och jag öppnade käften och skrev ut min åsikt. Men det var sååå många som gav mig credit för vad jag skrev ut som är äldre än 94or, både smsade och skrev i chatten direkt efter så jag är inte ensam om min åsikt, bara att jag skrev ut det.
Och du påpekade, när jag fick stryk av en 96a? Snälla du, hon hoppa på mig och slet mig i håret, jag kunde bara skydda håret som hon slet av. Och när jag försökte prata med henne sparkade hon mig i magen - långt ifrån stryk som man kan komma. Jag påpekade flera gånger också att jag aldrig i mitt liv skulle slå tbx på en tjej som är yngre, skulle bara kännas omoget och fel. Och anledningen till att jag grinade var för misstaget jag hade gjort innan, det var hela kvällen som var helt knas vilket du borde förstått var anledningen till att jag var ledsen om du har något innanför pannan.
Jag är en riktigt trevlig person när man pratar med mig, men jag är inte sådan som umgås med små tjejer och när man kommer in på en fest och små brudar börjar blicka och viska är inte jag den som går fram och hälsar för jag hälsar inte på personer som ger uttryck av att vara patetiska. Är man på fest kan man vara trevlig! Och jag hälsar alltid när jag kommer in på en fest om det inte som i detta fall att man får blickar.


Cry you a river, build a bridge and get over it-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0