käften bara

Har bakat godis hela dagen med mamma och lillebror, kusin Elina och lilla Alfred kom över på besök också - alltid lika roligt! Nu ska jag lägga mig i ett bad och kolla film eller göra lite mer godis .. hmm.. Sitter och taggar inför nyår med Cassandra, fick ett fint sms utav henne nyss. Så himla underbar tjej hon där! Jag är på kasst humör pga saker jag inte vill skriva här men kan säga så mycket att folk borde tänka på vilka dom snackar med och när dom öppnar käften och kanske ta en funderare vilka som man borde hålla bakom ryggen och finnas för!!!  fuck fuck fuck. Smått less bara!!! men sen brydde jag mig inte längre - PppPPPpPPPp.
Aja tjo bitches. Har bättre saker för mig just nu.


Kommentarer
Postat av: cassandra

Bästa Mickis!! Du är underbar <3

2011-12-18 @ 19:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0