Just me, myself and I - stronger

Ligger i sängen och kollar film just nu - Knowing - jävligt bra film faktiskt. Varit upp & ner hela dagen idag, började dåligt, kom till skolan och blev helt okej, sen blev det kaos i huvudet igen och när jag äntligen slutar skolan får jag samtal om att min älskade mormor fick åka till sjukhus när hon ramlat. Hon har bland annat brutit handleden, får höra mer senare om hon fått några andra frakturer.. Stackars underbara mormor! Till jul och allt. Och du av alla behöver verkligen inte detta, du är inte värd det!

Jag fick hem två ljus, en dekorationsskylt - carpe diem' till ljusen och mina två hjärtan jag hade beställt också. Riktigt fina!








Fick besök för någon dag sedan av världens sötaste pepparkaksgubbe, <3

Kommentarer
Postat av: sandrarengren

vart kommer hjärtana ifrån :)?

2011-12-15 @ 22:34:30
URL: http://sandrarengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0