humor såhär på natten

Folk har undrat varför jag & Bella inte pratat på ett tag..
Jag tänkte berätta sanningen här så folk slutar snacka skit.
Det var så att ett tag såg jag hur hon började gå upp i vikt
som fan, hon stal mat från både mig och ICA - inte roligt alls.
Jag blev mosad av henne & såg många risker i hennes tillstånd
och sen så flera gånger råkade hon kliva på mig osv.
Så en dag fick jag nog och sa till henne -
Bella, gå ner i vikt eller du förlorar våran vänskap!!!
Aa vad gör inte subban då?! Tar upp en kexchoklad och kletar
runt i ansiktet och skriker aldrig. Jaja.. då bröt jag kontakten.
Veckor efter kom hon tbx, smal & fin så nu är vi vänner igen.

Folk säger att det är insidan som räknas, men ni vet att det är skiiitsnack!
love! <3


Före;


Efter några veckor;

Kommentarer
Postat av: Isabella

Aa nu ska du fan vara nöjd, äter inget längre för din skull. Enda jag gör om dagarna är att röka och gråta :'(



Hahahahahahahah

2011-12-18 @ 01:50:55
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0