Glad tjej!

Åh vilken lyckad jul det blev ändå! Fick massa paket bl.a (utom det jag skrev tidigare att jag fick på morgonen) ;
Massa olika parfymer(t.ex sex in the city), smycken, presentkort, pengar, massa badsaker, godis, lösnaglar osv! Massa annat jag inte kommer ihåg just nu.
Bilder kommer upp imorgon förmodligen!

Och Nicko hade slagit i huvudet så han
kom över med en julklapp åt mig han också,
ibland överträffar han sig själv!  <3
Snäll kompis! - ni behöver inte oroar er småå brudar. 
Han är fortfarande singel ;)


Hoppas eran jul blivit lika lyckad som min, kunde inte bli bättre!
Hade varit bästa julen lätt om mormor fått vara med istället för
att ligga på sjukhus och om farfar & morfar varit i livet. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0