lite olika

var på rehabilitering förra veckan måndag-fredag, gick segt men var väldigt bra för mig personligen. Lärde mig så mycket mer om mig själv och vilka skador mitt huvud(hjärnan) fick och vilket jag inte ens tänkt på hur påverkad jag är av det. Så väldigt skönt att ha det klart och fått något utav det. Fått ett nytt personligt schema från skolan för jag inte kan gå hela dagar och veckor pga skadorna så jag har en lektion varje dag och ledig fredag. Riktigt skönt faktiskt så allt går i min takt och att dom verkligen förstår!

I fredags tog jag några glas vin med Felicia och ett par grabbar! Och lördagen spenderade jag med Jennifer och vi drog till några grabbar i Alunda sen. Kunde varit mer drag på folket tycker jag haha! Killarna var sega som fan men tur att jag har mina tjejer, <3

Igår började jag, Fillan, Elin & Linda ÄNTLIGEN planera våran 18års fest, kommer bli så jäkla bra! Kläder ska beställas idag, och planeringen är i full gång. Jag fyller ju den 12 november(min storebror fyller samma dag) och festen är den 16 november(min lillebror fyller då), så kommer bli e vecka full med massa firande! Jag som oftast är yngst får för första gången känna mig äldst med tanke på att jag hunnit fylla 18 och dom andra tjejerna fyller veckan efter ;)) hihihih Lilla jag gammaaal
Taggar som satan, wohooo kläderna beställda! ;))))


(Bilderna tagna dagen innan olyckan)



Kommentarer
Postat av: Felicia

Tagggaaaaaaaaaa <3 :D

2012-09-04 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0