svarar

hur är din relation till nicholas idag?umgås ni? har ni någon kontakt efter olyckan?

svar :
Vi umgås inte alls, vi pratar inte heller någonting. Det kan jag dock tycka är lite underligt när jag hör andra och läser om andra som blir så tajta när dom upplevt en sådan hemsk sak tillsammans men jaja, jag tänker på det ibland hur konstigt det faktiskt är kan jag tycka för aa.. skit samma tänker inte gå in på det mer men det är inget jag 'bryr' mig om faktiskt. Direkt efter olyckan hörde han ju av sig och kom över. Jag har haft så mycket stöd av många andra under detta så, Jag har ju fått bevisat av alla vilka som faktiskt funnits för mig och brytt sig och finns fortfarande för mig, jag behöver ju fortfarande mycket stöd genom allt.


Kommentarer
Postat av: (f

tror du att de kmr bli du och nicholas senare? ni var så söta tsm, hoppas på de!

2012-10-21 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0