ansiktet & halsen

Bilder på hur mitt ansikte och mina ärr ser ut idag ,



Där käken stod rätt ut och på halsen från respiratorn sen små ärr från andra ben som gick igenom..


När ljuset ligger på och från olika vinklar ser man på vänster sida hur intryckt mitt öga är i huvudet, det ska dom operera upp ögonlocket som bara hänger så ögonen kommer se så lika ut på båda sidor som det bara går men man alltid fortfarande se att det är intryckt på det ögat och det är inget som kommer kunna ordnas.


ärret på min kind trodde dom inte alls skulle läka så bra som det har gjort för där var det bara ett stort hål rätt igenom kinden,


Kommentarer
Postat av: Johanna Winberg

Du är den modigaste jag känner å vet om. Du orkar verkligen stå upp för den du är. Du är helt otrolig. Du är så sann inifrån och ut. Kram min vackra.

2012-10-15 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0