I can see your true colours

fått "klagomål" på att jag varit dålig på att skriva så för eran skull som fortfarande är och kollar så tänkte jag skriva lite!

Hmm vad har hänt på senaste som är värt att skriva om då?
, tatuerade mig för ca 2 veckor sedan med kusin, det tror jag inte jag skrivit om? Gjorde en tatuering för min familj men speciellt mina bröder. Skrev 'Ab imo pectore' vilket betyder - av hela mitt hjärta. Gjorde 3 fåglar runt det som står för oss syskon. Snälla Emelie Wallin ritade en av fåglarna vilket jag tycker är väldigt fint ändå att ha något på mig tills jag dör som hon ritat åt mig!

Har inte hänt så speciellt mycket jag vill skriva om här på bloggen egentligen. Varit mycket kaos på senaste! Men vet ni vad?! På topp nu ja! ;) haha undra hur många gånger jag säger det ' är på topp nu ' men det är skönt att kunna säga det istället för att bara beklaga sig hur skit allt är. Ingenting är som jag inte vill ha det just nu, allt är på topp, och inget kan egentligen bli bättre känns det som. Utom med älskade mormor som kämpar på med sin sjukdom :( .. <3

Valborg , var sisådär! rätt överskattat. En dag man känner ett måste för att t.ex dra till stan. Visst det är helt okej där inne men egentligen drog jag mig dit i år mycket ' bara för att ' hörde fler som sa samma sak. Man vill inte riktigt missa det även fast det inte är så jävla roligt varje år. Drog iaf med vännen Sanne till stan vid nio på morgonen, knalla runt där och träffa folk sen drog vi upp till Munken. Vid 12(?) kom Niklas Larsson och körde oss hem. så vi var inte i stan så länge. Stannade vid donken och fick en äcklig gubbe efter oss som skrek på oss, jagade oss nästan hela vägen till österby, tog kort på oss osv så jag fick ringa grisen vettu, haha herregud vad roligt det var, dock lite läskigt just då men nu kan man skratta åt det. Sen drog Niklas och jag till Elin där hon och Linda var och fixade sig, fina tjejer det där! Vi grillade och drack sen kom massa folk dit. Tur att man har så roligt folk att umgås med så valborg blev helt bortkastat.

Igår åkte jag, mamma, pappa, Adam, Daniel, Elina, Sonny, Alfred & Elin till rättvik på marknad, finns så mycket saker där att man blir helt virrig. Fick iaf med mig lite fynd hem! Det gillas! Efter det åkte jag hem, fixa till mig och drog och hade filmkväll hos .. ja, en person ;) nyfikna?!?!?!!?!?!? snälla säg att ni är, blir så himla mycket roligare för mig då! haha nejdå,, aja kommer komma bilder från vad jag köpte på marknaden i veckan tror jag..

Slänger upp lite bilder på mig själv för jag är så himla rolig att kolla på.. haha.. & på lite köp jag gjort på senaste bara för att ni ska ha något att glo på . ok?!





( tror linnet på bilden över (->) är för killar,
men jag har det för tjejer, annan modell alltså.
Samma tryck iaf! palla inte leta efter rätt bild haha.. )














Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin du är vännen!

2012-05-06 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0