Shopping gör allt bättre!

Igår tog jag det bara lugnt hemma, riktigt skönt. Behövdes! Mamma var på kurs i stan hela dagen och när hon kom hem hade hon köpt en BH till mig, satt helt perfekt. Idag var vi på möte i Östhammar klockan nio, gick bra. Sen körde jag hem haha gick lite för fort och sen såg vi att vi inte hade skylt på heller menmen! Tur att ingen polis kom. Ser lagom bra ut att komma och blåsa förbi polisen allt för fort, övningskör & utan skylt.. haha jaja.. Mamma köpte en klänning & en topp åt mig idag för att pigga upp mig, shopping gör allt mycket bättre som mamma säger! Nu ska jag lägga mig på sängen och vila lite för att ladda för ikväll. Måste tydligen vara nykter denna helg - klarar Mikaela det? Får se ;) .. nädå, ska inte vara några problem. Ska spendera helgen med bästa Felicia. Då brukar saker & ting sluta lite galet! hihi

slänger upp bilder på mig och Felicia, GAMLA bilder.
Dom är minst 2 år gamla huhu

3 år sedan

3-4 år sedan


4 år sedan


5 år sedan


3 år sedan


3 år sedan


Kommentarer
Postat av: Anonym

18 år ihop iår. Ihop, hahaha. You get it. Minus några år då, men fuck dom ;) <3 bäst är vi.

2012-03-02 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0