Nu blir jag säkert kär i dig, pinsamt jävla kär i dig

tänk hur snabbt humöret kan vända, som att vända en hand.
Sen i söndags har känslorna varit upp & ner. Nått botten och varit på toppen. Och jag måste ju säga att jag trivs rätt mycket bättre på toppen haha.. Igår var en av dom bästa dagarna, en dag jag kommer alltid kommer minnas, så lycklig! Fick ett besked idag som skärde i hjärtat och man kan inte annat än undra hur länge man ska orka sen en nära person kämpa, jag älskar dig.. Man ska aldrig ge upp hoppet, aldrig. Men ibland är det svårt att hålla fast och hoppas på en bättre framtid. Men det måste fixa sig, håller tummar & tår.

Måste skriva om en helt annan sak.
Något som stör mig, så äckligt grovt jävla mycket är sådana människor som av någon fuckad anledning är på alla man antingen är tillsammans med/håller på med eller aa både och, asså vissa fall kan det kanske också vara slumpen osv men då är det en och.. kanske.. två( om ens det ), men när det blir en, efter en och en osv börjar man fucka ur rätt hårt. Men då tänkte jag såhär - ibland får jag så bra tankar, rätt logiska men haha - asså det spelar ingen jävla roll om hon/han är på den man träffar osv. För bara för att den kanske har avsikt att förstöra så handlar det inte om det. För det ska inte spela roll om hundra människor skulle vilja komma mellan och försöka hålla på med den man träffar för duger man, och den andra personen verkligen tycker om en och inte vill förlora sin pojkvän/flickvän så gör den inget. Dock blir man jävligt frustrerad och har lust att banka in skallen på människan men... haha.. & en viktig sak som iaf är viktig för mig, för många andra också, är att få visa för andra att man är tillsammans, är jag med en person vill jag visa hela världen det. Man är ju med den personen av en anledning. Det känns ju frukstansvärt speciellt när t.ex killen man träffar kan säga öppet för sina vänner ' detta är min tjej ' osv. Sådant är ju underbart!

När jag kommer in på något jag ska skriva om kan jag sitta och skriva hela böcker haha.. sedan läser jag allt och ser hur allt spårar ur och sedan inte har någon mening alls när meningen från början var att jag skulle kunna förmedla något bra - haha



Lite bra låtar jag lyssnar på just nu!

Lars Winnerbäck - I dina ögon
Men jag tål inte att se er två tillsammans

I dina ögon
Var det lättare och va
I dina ögon
Jag trivdes bättre i dina ögon


Justin Bieber FT. Far East Movement - Live my life

Fun - We are young

Den svenska björnstammen - Kärlekens matadorer

Den venska björnstammen - Trumma trumma

Den venska björnstammen - Allting kommer bli bra


Kommentarer
Postat av: felicia

du förtjänar allt bra <3

2012-03-29 @ 07:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0