med kärlek klarar vi allt..

känslan när dåliga saker händer någon man älskar och man kan inte göra ett jävla skit. Man får se den lida och må dåligt och vad kan man göra mer än att kolla på och försöka hålla humöret uppe och le och säga att allt kommer bli bra. men om det inte blir bra?, men bara ser hur allt går ner ner ner.. om man bara vill skrika och gråta och det river i hjärtat. Vad ska man då göra?.. ååh :(

Tur att jag har ett liv fullt med underbara människor, min familj är mitt allt. & denna tjej, vad hade jag gjort utan henne? Hon är ett lyckopiller, jag svär. <3







Kommentarer
Postat av: Felicia

Du är den bästa vän man kan önska sig, och det vet du hoppas jag. Saknar fan dig unge!

2012-03-30 @ 07:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0