Ladda!

Igår blev det myspys på kvällen. Beställde hem en klänning(den vita på bilden nedanför) jag blir smått kär i som jag planerat att ha på sista april - haha redan börjat ladda, och aa tror jag ska köpa några fina beiga skor också. Så jävla snyggt. Köpte som sagt en marinblå jacka i helgen som förmodligen kommer komma nu i veckan och jag funderar på att sätta dit några vita knappar istället, var sjukt snyggt med vita knappar på. Så något sådant här(bilden nertill) hade jag planerat att ha på sista april faktiskt, plus några snygga smycken. Så alla WB vet.. huhu

Idag blev det skola 12-2, skön dag. Nu på kvällen blev det mys i  med lillebror med gott till en serie. Nu blir det dusch och sedan lägga sig och sova. Ny dag imorgon och snart helg, underbart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0